ironiczny anglosas ironiczny anglosas
7129
BLOG

Wyższość TV Trwam nad TV Republika czyli...

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 320

  Dziś miałem dzień wolny, więc i dużo czasu. Siedziąc na mojej londyńskiej ławeczce mogłem wreszcie poświęcić czas na oglądanie telewizji. Nie posiadam satelitów i innych tego typu wynalazków więc oglądałem w internecie.  Chciałem porównać te dwie w/w stacje. Zaznaczam że kilku czołowych dziennikarzy i publicystów z TV Republika poznałem osobiście. No i wszystkich polubiłem bardzo. Prywatnie, to ludzie wspaniali i otwarci. W rozmowach z nimi nie odczułem nigdy jakiegoś wywyższania się nad zwykłego blogera jakim jestem . Często odczuwałem nawet dużo sympatii z ich strony do mojej osoby i to jeszcze przed pierwszym toastem :). Natomiast z przedstawicielami TV Trwam spotkałem się tylko raz. Goszcząc w Europarlamencie i przemierzając kilometrowe korytarze do jedynej znajdującej się tam palarni tytoniu wpadłem wracając na salę obrad na trzech facetów w sutannach. Mieli kamery i mikrofon. Byli z TV Trwam. Bardzo ucieszyli się na mój widok, chcieli robić ze mną wywiad. Zaczeli ustawiać kamerę. Zanim ustawili kamerę zwiałem na chwilę i przyprowadziłem im  moich znajomych i ustawiłem na moim miejscu. Było dużo śmiechu. Ja robiłem za tło... :)

Dlaczego wyższość TV Trwam nad TV Republika?

Zacznę od TV Trwam. Telewizja ta stara się o miejsce na tzw. Multipleksie czyli w systemie cyfrowym. System ten obejmuje całą Polskę i jest dostępny za darmo. Już bardzo wiele osób zrezygnowało z telewizji satelitarnych i kablowych. Kilkanaście bezpłatnych programów dostępnych na Multipleksie jest dla większości Polaków wystarczająca, czyli bezpłatnie.

Oglądałem dziś kilka godzin TV Trwam i wyciągam z tego oglądania wnioski. Wnioski  że ta telewizja mimo wielotysięcznych manifestacji poparcia na Polskich ulicach, mimo kilku milionów zebranych podpisów żądających dla niej miejsca na Multipleksie, że:

TV TRWAM NIE DOSTANIE MIEJSCA NA MULTIPLEKSIE !

Dlaczego?

No, odpowiedz jest prosta. Mając do wyboru tylko kilkanaście programów (na chwilę obecną są to TVNy, Polsaty i TVP i ich mutacje) ...

No właśnie. Mając pilota w ręku i przełaczając kanały, może się zdarzyć że ręka zadrży, że palec się na tym pilocie omsknie i przełączymy przypadkowo na TV Trwam. No a tu...

... co nas w pierwszej chwili zszokuje:  Nie zobaczymy faceta w sutannie latającego po studiu z puszką Cyklonu B szukającego Żydów...  Nie usłyszymy ryku silnika nieistniejącego Maybacha z którego Ojciec Rydzyk rozsiewa jad...

Nie usłyszymy. Usłyszymy natomiast modlitwę. Modlitwę którą pamiętamy z dzieciństwa:

Ojcze nasz, któryś jest w niebie
święć się imię Twoje;
przyjdź królestwo Twoje;
bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi;
chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj;
i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy;
naszym winowajcom;
i nie wódź nas na pokuszenie;
ale nas zbaw ode Złego.
Amen.

Przypomni nam te lata w których wierzyliśmy w Boga. Przypomni lata w których szanowało się człowieka za to kim jest a nie za to co posiada. Przypomni lata w których wszystko było łatwiejsze. Łatwiejsze za sprawą naszej wiary w Boga. Miłe wspomnienia wciągają. Wciągają na tyle żeby oglądać dalej. A dalej jest coraz "dziwniej". Wiadomości wieczorne. Dwadzieścia minut informacji. Informacje o rzeczach dla nas najważniejszych. Informacje te podane profesjonalnie, temat wyjaśniony w przejrzysty sposób. Prowadzący nie wyciąga wniosków z podanych przez niego informacji, wnioski każdy z nas ma wyciągnąć sam. Dziwne. 

Potem znowu modlitwa... 

Palec na pilocie drży. W myślach: "Co ja k....a oglądam" ? Palec na pilocie drży dalej. Drży i nie przełącza...

Ze względu na dobro "społeczeństwa Polskiego", z troski o jego prawo wyboru Telewizja Trwam nie otrzyma miejsca na Multipleksie. Wielkim korporacjom potrzebni są konsumenci-niewolnicy a nie widzowie TV Trwam

Telewizja Trwam nie otrzyma miejsca na Multipleksie, jest natomiast obecna w internecie. Nie znalazłem natomiast TV Republika w sieci. Znalazłem natomiast podkoszulki gratis przy zakupie jakiejś karty za 138 złotych. Niestety, nie ma informacji gdzie należy kartę wsadzić... 

 

 

.

ps. . Mam facebooka. Znaleść mnie można a nawet "zaprzyjaznić" tu :

www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

 

.

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka