ironiczny anglosas ironiczny anglosas
291
BLOG

Tomasz Zimoch wie co mówi. Mazurkowi dedykuję...

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 4

Pan Robert Mazurek w swym felietonie "Pół porcji Mazurka"  skrytykował radiowego korespondenta sportowego,Tomasza Zimocha za jego słowa o tym że " TVP i Polskim Radiu jest w tej chwili gorzej niż za stanu wojennego." Zaapelował do niego słowami: "... ale przez zwykłą ludzką przyzwoitość mógłby pan pomyśleć o ofiarach stanu wojennego"

Moim zdaniem pan Robert Mazurek trochę się "wygłupił" z tym apelem.

Tomasz Zimoch pracuje w PR prawie 40 lat. Poświęciłem godzinę na "googlowanie" by sprawdzić czy miał jakieś przerwy w pracy podczas tych 40 lat, nie znalazłem nic...

Więc wychodzi na to, że pan Zimoch w "Stanie Wojennym" pracował w PR. Jeśli twierdzi że zbrodnicza "junta wojskowa" traktowała go wtedy lepiej niż obecne władze PR i że miał wtedy dużo większy komfort psychiczny w pracy. Że lepiej czuł się w ich towarzystwie. To musi być chyba prawda, jeśli tak mówi...

Apel o "ludzką przyzwoitość (ofiary stanu wojennego) też jakiś nietrafiony chyba. Podczas tej godziny "googlowania" nie znalazłem żadnej publicznej wypowiedzi Zimocha z okresu stanu wojennego, potępiającej strzelanie do Górników w Kopalni "Wujek" czy zabójstwa Księdza Popiełuszki...

Znalazłem natomiast wywiad o "strasznych pisiorach" chcących wcisnąć swoich ludzi do Trybunału Konstytucyjnego (bo tym pisiorom przeszkadzało że wszyscy tam byli z nadania PO i PSLu). I znalazłem ostry protest pana Zimocha : "pisiorskie łapy precz od naszego Trybunału..."

 

Grzegorz Jarzębski.

Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić  *  tu :
https://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka