ironiczny anglosas ironiczny anglosas
1332
BLOG

NIECH ZDECHNIE SYN TWÓJ W MĘCZARNIACH ! Życzenia dla KODu...

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 37

Nie wiem od czego zacząć... 
Może od tego że był taki ktoś, o nazwisku Tusk Donald.  Co o nim myślę, nie muszę pisać...  Raczej wszyscy wiedzą.  No i był dzień kiedy zmarła jego Matka. Ta co go urodziła. W komentarzu w jakimś "Dzienniku" napisałem : " Panie Premierze, wyrazy współczucia dla Pana i rodziny z powodu śmierci Pańskiej Mamy. Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie... "

A co bym napisał do Matki co straciła syna ???
"Kur.. , szkoda że się nie męczył jak zdychał "  ? ... 
A może naszczał bym na znicze zapalone w jego intencji ?

Andrzej Duda (pomijam funkcję jaką pełni)  ma żyjących rodziców.  Czytali oni już od rana życzenia śmierci dla swojego syna. Czytali listy pełne ubolewania że ich syn nie zdechł w męczarniach, czytali słowa nadziei że szybko zdechnie...
 To teraz kilka słów dla KODowców , kilka słów z serca mojego płynące:
Macie dzieci, synów, córki ?  Macie wnuki ?
To ja im  życzę...
... by żyli przynajmniej 100 lat w szczęściu i zdrowiu...
A wam życzę by WASZE CÓRKI i SYNOWIE czy WNUKI nigdy w te 100 lat życia w szczęściu i zdrowiu, nie byli do was podobni ani sekundy !
BY NA WASZE GROBY CHODZILI ZAPALAĆ ŚWIECZKI A NIE ZAŁATWIAĆ POTRZEBY FIZJOLOGICZNE... 

Grzegorz Jarzębski.
Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić  *  tu :
https://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka