ironiczny anglosas ironiczny anglosas
628
BLOG

PRANIE MÓZGU na FACEBOOKU ! Nowy pomysł agentury wpływu !

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 4

Od kilku dni na moim fejsie trafiam na linki udostępniane przez moich "znajomych". Niby nic śmiesznego, niby nic groznego ale...
Tytuły do linkowanych artykułów to : "Posłowie po cichu podnieśli sobie pensje"  "SKANDAL! 170 mln zł na TRZYNASTKI urzędasów ZUS, a dla emerytów po 29 złotych..."  "Sejm odrzucił podniesienie kwoty wolnej od podatku - biedni ludzie zapłacą wysokie podatki"  i wiele innych walących w rząd.
No i po przeczytaniu takiego zalinkowanego tytułu sobie myślałem " Co te j.b..e  pisiory wyprawiają ???  Ja myślałem wcześniej że oni będą uczciwi, że wsadzać za kratki tych co nas okradają, a tu taki pasztet. Sami w biały dzień takie numery odwalają !!!
Tak sobie pomyślałem. No a że ja człowiek myślący, to sobie pomyślałem  by kliknąć w te linki. No i się okazało że WSZYSTKIE TE NOWOŚCI POCHODZĄ z SPRZED ROKU i dotyczą przekrętów KOALICJI PO - PSL !!!
Kto zamieszcza na fejsie te rewelacje ? 

Większość moich znajomych na fejsie to czytelnicy mojego bloga. Zapraszam na nim do "zaprzyjaznienia się " z moją skromną osobą . Na ponad 700 osób które zaprosiły mnie do grona swoich znajomych, kilkanaście z nich podawało się na Ruch Narodowy. Większość tekstów które zamieszczały te osoby była "wyznaniem miłości do Rosji Putinowskiej" czasem coś o naszym RN wspomnieli...
Jakoś przed ostatnimi wyborami przestali już pisać o Ruchu Narodowym, zamieszczają tylko ruską propagandę pomieszaną z atakami na PIS !
Od kilku dni zamieszczają w dużych ilościach na fejsie linki ukazujące Rząd Polski w bardzo złym świetle. Zapominają jednak dodać o jaki rząd chodzi...
A że 80%  użytkowników facebooka czyta tylko tytuły a nie wchodzi w zalinkowane strony ...

 Wymyślić coś tak prymitywnego a tak skutecznego !!!  Chylę czoła przed wami towariszcze ! Doceniam wasz profesjonalizm ! Dobra robota !

  
Grzegorz Jarzębski.
Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić  *  tu :
https://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka