ironiczny anglosas ironiczny anglosas
637
BLOG

KUKIZADA w PROSZKU czyli idę siedzieć!!!

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 10

A było to tak:

Urodziłem się 2 marca 1969 roku. Urodziła mnie Ciotka bo Matka miała wtedy duże pranie...UPS...  Pomyliłem tematy notki. Miałem pisać o Kukizie a zacząłem moją autobiografię (też miałem pisać)...  To wszystko dlatego że...  pozwolicie że zacznę jeszcze raz od początku.

Kilka dni temu napisałem tekst o "Antysystemowych" kandydatach na urząd Prezydenta Najjaśniejszej Rzeczypospolitej. Zapowiedziałem w nim ciąg dalszy. Miałem zacząć od Pawła Kukiza (JOW ich wszystkich). Po tej zapowiedzi byłem szantażowany telefonicznie by o nim zle nie pisać. Usłyszałem w słuchawce: "Tak oczywiście możesz o nim zle pisać, ale jak o nim zle napiszesz to 3 dni nie będę się do ciebie odzywać kochanie..."

I jeszcze jeden SZANTAŻ : "Kochanie, ale zobacz jego rozmowę z Wojewódzkim!" i " Kochanie, on MÓWI TO CO TY ZAWSZE MÓWISZ" i "ON MÓWI TAK SAMO JAK TY ! ..."

Uległem. Niestety nie udało mi się trafić na rozmowę z Wojewódzkim, trafiłem natomiast na inne zamieszczone na Youtube wypowiedzi Kukiza. Bite 3 godziny oglądałem...

No i Kukiz naprawdę mówi to o czym ja mówię od zawsze, robi to z pełną wiarą w to co mówi, tak jak i ja robię tak od zawsze...

PAWEŁ KUKIZ PRZEKONAŁ MNIE DO SIEBIE !!!   MA MÓJ GŁOS !!!

Ale mam jeszcze małe pytanie panie Pawle zanim oddam ten swój głos na pana.  Ja jako "Nocny Wilk" od czasu do czasu robię paszczęką "Wrrrrrr, wrrrrrr..." (polecam moje wcześniejsze teksty :) .  Po Polsku jest to Hauuuu, hauuuu ....! A pan robi Jowwwww, jowwww, jowwww!... 

Jak to jest panie Pawle, jak pan chce OBALIĆ SYSTEM umacniając TEN SYSTEM?

Słyszał pan zapewne o UKIP  (United Kingdom Independence Party) i wodzu tej formacji o nazwisku Nigel Farage? Tak, tak ten słynny Farage ! ANTYSYSTEMOWIEC Nigel Farage!  Jest on z kraju JOWów. Proszę go zapytać co sądzi o JOWach. Poznałem go ze trzy lata temu, pogadaliśmy trochę, bardzo miły człowiek. Często pan podaje przykład UK jako sukces JOWów. Proszę zadzwonić do niego i zapytać o te JOWy. Proszę zapytać czy JOWy to szansa na zmianę systemu czy na zabetonowanie tego systemu ...

Panie Pawle, proszę nie szukać w książce telefonicznej. Przypadkowo mam do niego numer ...

Proszę dzwonić do jego biura 0044 1903885573  a jeśli tam go akurat nie będzie (zabiegany jest, tu też wybory) to na jego prywatny numer komórki 0044 78025..... (ten numer na prywatną pocztę jedynie podam, przed chwilą gadałem z Nigelem (sprawdzałem czy nie zmienił numeru), po głosie poznałem że jest bardzo zmęczony, więc nie zamieszczam całego numeru (a już zamieściłem :) by go czytelnicy mojego bloga nie zamęczyli :)

Muszę już kończyć panie Pawle!!!

DUŻY SZACUNEK DLA PANA!!!

Duży szacunek składam jako antysystemowy bloger! Składam jako bloger "pisowski"  (za takiego mnie mają w pewnych kręgach).

A SZCZEGÓLNY SZACUNEK OD MIŁOŚCI MOJEGO ŻYCIA (to Ta co mnie szantażuje by o panu zle nie pisać:)  A wie pan za co w jej imieniu?

ZA TO PANIE KUKIZ ŻE JAK TEN SYSTEM WSADZI MNIE DO KRYMINAŁU NA TRZY LATA ZA WYKRYCIE KORUPCJI I JEJ NAGŁOŚNIENIE (już to robiłem na moim blogu, ale JESZCZE za to nie siedzę), TO DO MOJEJ skromnej osoby "Prezydent KUKIZ" nie zastosuje PRAWA ŁASKI !  Bo ja jestem "pisior"   (bo jeden były esbek obecnie pisior pisał kodeks karny jak pan mówił w Londynie) no i dlatego "PREZYDENT KUKIZ" NIE BĘDZIE STOSOWAŁ PRAWA ŁASKI DLA "pisiorów" niesłusznie skazanych na 3 lata odsiadki za zwalczanie korupcji w Polsce...

Nie ma problemu panie "Prezydencie Kukiz". Odsiedzę co swoje... Odsiedzę za Ojczyznę...

W tym czasie będziesz  pan mógł sobie panie Kukiz mordę wycierać sloganami walki z SYSTEMEM !

Tylko z jakim SYSTEMEM panie KUKIZ... ?

Grzegorz Jarzębski.

Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić*  tu :
http://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

i tu podam cały nr. prywatnego tel. do Nigela Farage.

ps. Link do wypowiedzi "Prezydenta Kukiza" o tym że pisiory zwalczający korupcję w Polsce i skazani na kryminał przez "ten system" zwalczany przez kandydata Kukiza nie zasługują na "łaskę Pana Prezydenta Kukiza"  bo jakiś esbek Kudlerek był ekspertem PISu do ustawy...  od 28 minuty na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=-105tP1V8CA

ps2. Nie znam i nigdy nie znałem nigdy jakiegoś esbeka Kudlarka

ps3. Nie jestem nawet "pisiorem" lecz za takiego wielu mnie uważa...

ps4. ... i dlatego jeśli "ten system" wsadzi mnie kiedyś do kryminału za ujawnienie korupcji niszczącej Polskę, nie mogę liczyć na łaskę "ANTYSYSTEMOWEGO" kandydata...

 

I jeszcze jedno. Fajnie mieć Facebooka. Niestety nie zamieszczę na tym Facebooku filmiku z psem merdającym ogonkiem. Nie mam psa... Mam kota. Mam kota ale nie zamieszczę na FB filmiku jak mój kot biega za światełkiem po pokoju. I nie będę miał setek tysięcy lajków z tego powodu, i nie będę miał tysięcy udostępnięć. Mam natomiast za słowa płynące z mojego serca zawsze kilkanaście "polubień" i kilka udostępnień. Za wszystkie  te z samego serca dziękuję. I TO MI WYSTARCZY. I NIE BĘDĘ MERDAŁ OGONKIEM I LATAŁ ZA ŚWIATEŁKIEM BY MIEĆ WIĘCEJ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka