ironiczny anglosas ironiczny anglosas
478
BLOG

Polski Bohater w kartonie po butach ...

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 9

Przed chwileczką gadałem do mojego skarbu, gadałem do mojej Córki. Jeszcze nie odpowiedziała, widocznie nie jest na fejsbuku...Rozmawiałem też z Miłością mojego życia. W pewnej chwili przerwałem rozmowę. W BBC News leciały informacje. Jakiś świr strzelał w parlamencie, Inny świr zrobił coś innego. Na samym końcu pokazali to co mnie zainteresowało...

6 żołnierzy Jej Ekscelencji Królowej Elżbiety II przy asyście Kompanii Honorowej składało  trumnę owiniętą w brytyjską flagę, z pełnym ceremoniałem do ziemi. W trumnie leżały kości. Te kości to był Angielski żołnierz który poległ w pierwszej wojnie światowej. Wykopali go gdzieś w europie. Testami genetycznymi znalezli jego rodzinę...

Czy ten Angol był bohaterem czy uciekając z pola walki dostał kulę w plecy? Tego już dziś nikt na 100% nie ustali. Z mojej strony powiedzieć mogę jedno: Sto lat temu nie było Angoli uciekających z pola walki. To tyle w tym temacie. Dziś żołnierze Jej Królewskiej Mości składali w trumnie do grobu, żołnierza który nie dostał kuli w plecy...

I przypomniałem sobie obrazki z "polskiej" TV.  Z całym honorem dla tych co nieśli te pudełka ze szczątkami naszych Bohaterów wykopanych na "łączce". Z wielkim dla nich szacunkiem...

Ale Bohaterów naszego narodu nie powinno się nosić w pudełkach po butach!  Nosić do jakiegoś magazynu, nosić bo obecna władza uroczyste pogrzeby odprawia jedynie oprawcom tych co w pudełkach po butach...

Niech nasi Bohaterowie spoczywają dalej na łączce, w rowach i pod chodnikiem. Zaczekajmy z ich pogrzebami do czasu aż będziemy mogli ich godnie w trumnach pochować!

Zaczekajmy też z pomnikiem tych co polegli pod Smoleńskiem. Bo czy wypada by pomnik taki stawiał morderca ...?

Jeszcze Polska Nie Zginęła!  Ale trochę musimy poczekać, nie wiem ile ale wiem że nie należy prosić mordercę lub jego spadkobiercę o zezwolenie na godne pochowanie jego ofiary. Moje serce mówi mi że morderca naszych Bohaterów lub jego spadkobierca nie jest godzien tego by organizować "uroczyste" pogrzeby swoich ofiar...

Ten Anglol w trumnie niesionej przez 6 żołnierzy Jej Ekscelencji Elżbiety II czekał na godny pochówek 100 lat...

Nasi Bohaterzy też nie dostali kuli w plecy. Dostali kulę w głowę. Dostali ją za miłość do naszej Ojczyzny. Angol czekał na godny pogrzeb 100 lat. Dziś naszym Bohaterom nie jesteśmy w stanie zapewnić godnego pożegnania. My już nie mamy czasu, chcemy ich uczcić tak jak nam mordercy pozwalają....

... w pudełkach po butach.

Odpuśćmy. Zostawmy ich na łączce, pod chodnikami czy w rowach. Nie stać nas na trumny dla nich. Odpuśćmy. Jeszcze Polska Nie Zginęła! Zaczekajmy! Może nasze wnuki będą godne by pochować godnie naszych Ojców., może moja Córka która jeszcze do tej pory nie zalogowała się na fejsbuka...

Bo my do tego jeszcze nie dorośli...

 

Grzegorz Jarzębski.

Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić  *  tu :
http://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka