ironiczny anglosas ironiczny anglosas
479
BLOG

Usuwam wszystkie moje notki z Lubczasopism.

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 10

Notka informacyjna.

W związku ze zmianami techniczno-graficznymi które nastąpiły na Salonie 24 informuję ze postanowiłem usunąć wszystkie moje notki zamieszczone w waszych Lubczasopismach, oraz prosić o nie umieszczanie kolejnych w przyszłosci. Powodem takiej decyzji są zmiany graficzne wprowadzone na moim blogu. 

 Godło mojej Ojczyzny umieszczone na moim blogu, będące moim symbolem, wizytówką zostało w brutalny sposób zepchnięte na dół mojego blogu. Z moich wyliczeń wychodzi ze jak zrezygnuje z publikacji notek w Lubczasopismach to Symbol mojego blogu dzięki zniknięciu LC z mojej strony poszybuje do góry o kilkanascie centymetrów. Czyli...

Jednoczesnie informuję że każdy chętny może moje notki kopiować, klonować, przepisywać i  wklejać na swój blog a następnie umieszczać w Lubczasopismach nie pytając mnie o zgodę ani mnie nie informując.

Notki umieszczone do tej pory w LC niestety muszę usunąć.  Zrobię to jutro wieczorem.

Przepraszam wszystkich za zaistniałe zamieszanie lecz nie powstało ono z mojej winy.

Notke tę jestem zmuszony zamiescić na Salonie kilkukrotnie by mogło ją przeczytać kilka osób, niestety po zmianach w Salonie24 niezależni blogerzy istnieją ze swoją notką jedynie kilka minut na bocznej stronie po czym znikają.

POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosas

ps. Nie wiem dlaczego ale odechciało mi sie pisania teksów od serca, głupich, pokręconych, bez sensu  czyli MOICH DLA WAS!  Nie jest to spowodowane protestem czy buntem przeciw zmianom graficzno-technicznym.

Notki te powstawały pod wpływem chwili, uczuć lub by dostarczyć Wam trochę uciechy. Wszystkie te notki były pisane od serca. Niestety, w nowej "realnosci" żle się czuję, moje serce zamarło, uczucia do tego miejsca ... wygasły.

Ale do Was moje serducho dalej mocno bije, uczucia bez zmian :)

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka